"Καλώς ήρθες στον κόσμο που μπορείς" project Αναγνωστικό / Schoolmarius - Feedback

 "Καλώς ήρθες στον κόσμο που μπορείς" project Αναγνωστικό / Schoolmarius - Feedback

Ολοκληρώθηκε σήμερα η δεύτερη εβδομάδα του project ψυχικής ενδυνάμωσης και ψυχικής ανθεκτικότητας.
Το "κουβάρι με τις καλές κουβέντες" και τα "σπιτίσια χούλα χούπ" μας έφεραν κοντά με τα συναισθήματα μας και αποκάλυψαν πολλά για το " μέσα " μας.
Αναδύθηκαν ερωτήματα και προβληματισμοί όπως :
Σε ποιον δίνω το κουβάρι με τις καλές κουβέντες; Σε όλους ή μόνο στους φίλους μου;
Έχω μια καλή κουβέντα για όλους τους συμμαθητές μου;
Τι καλό βλέπουν οι άλλοι σε μένα; Σε τι είμαι εγώ, λοιπόν, καλός;
Κατανοώ τους δεσμούς της ομάδας; Σπάει αυτό το δέσιμο; Γιατί σπάει;
Μπορεί το κουβάρι να μπερδευτεί; Πώς το ξεμπερδεύω;
Πώς νοιώθω όταν βρίσκομαι μέσα στον κύκλο (χούλα χουπ) της φιλίας και της ασφάλειας;
Κι όταν βρίσκομαι απ΄έξω; Είναι σίγουρο ότι πάντα θα είμαι μέσα; Πώς νοιώθω; Ποιος θα με βοηθήσει να ξαναμπώ; Εγώ βοηθώ κάποιον να ξαναμπεί μέσα; Ποιον βοηθώ; Μόνο τους φίλους μου ή όποιον έχει ανάγκη; Τι δίνω και τι παίρνω; Μπορούμε όλοι μαζί να χωρέσουμε στον κύκλο και να νοιώθουμε ασφαλείς και ευτυχισμένοι;
Όλα αυτά και ακόμη περισσότερα βγήκαν στην επιφάνεια και συζητήθηκαν σε βάθος. Κάθε τάξη είχε τη δική της δυναμική, τις δικές τις ισορροπίες και τους δικούς τους μηχανισμούς αποκατάστασης των σχέσεων και των δεσμών της ομάδας. Οι δραστηριότητες έγιναν και σε μεικτά τμήματα περισσότερων τάξεων, αφού όλοι ανήκουμε στην ευρύτερη ομάδα του σχολείου. Ήταν πολύ συγκινητικό για μας (καθώς πολλοί εκπαιδευτικοί συμμετείχαμε ταυτόχρονα σε κάθε δραστηριότητα) να ανακαλύπτουμε τις εσωτερικές φωνές των μαθητών μας (πολλοί εκφράστηκαν ανοιχτά για πρώτη φορά και μας εξέπληξαν).
Ένας σπόρος μπορεί να πέσει σε ένα γόνιμο έδαφος και με πολλή φροντίδα να φυτρώσει και να ανθίσει. Μπορεί να πέσει σε ένα ακαλλιέργητο χωράφι και πάλι να φυτρώσει με λίγη δουλειά. Μπορεί να φυτρώσει κι από μόνος του γιατί είναι ανθεκτικός και δυνατός. Αυτή είναι η προσδοκία μας. Μέσα από στοχευμένες δράσεις όλοι οι σπόροι να λάβουν ότι χρειάζεται για να φυτρώσουν και να ανθίσουν!!
Μπορεί να είναι εικόνα 5 άτομα

Σχόλια